وبلاگ نویسی

آخرین اخبار سایت ها

وبلاگ نویسی

آخرین اخبار سایت ها

وبرو یک نگاه جدید به لینک سازی و تبلیغات است. اگر می خواهید در ۵۰ وبلاگ با آتوریتی بالا مطالب سایتتان انتشار داده شود و از آنها به سایت شما لینک داشته باشید می توانید توسط وبرو این کار را انجام دهید. وبرو خدمات نوین وبلاگنویسی و نویسندگی سایت. با ما بهترین بک لینک ها را دریافت کنید.

بایگانی

۳۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

وبرو یک گروه وبلاگ نویسی تشکیل شده از چندی توسعه دهنده وب زیر نظر شرکت پیشگام اندیشه شایگان می باشد.

هدف این گروه تولید محتوی و تبلیغ برای انواع سایت های طراحی شده و سئو این وبسایت هاست؛ یکی از مهم ترین عوامل موثر در بهینه سازی سایت محبوبیت محتوی آن بین وبلاگ ها و وبسایت های دیگر است، بدیعی است که این نوع محبوبیت فقط از طریق دریافت بک لینک انجام پذیر است. مجموعه وبلاگ های وبرو همه روزه در حال محتوی گذاری و بروز رسانی بوده و همگی از آتوریتی بالایی برخوردارند که اهمیت لینک خروجی از صفحه آن ها را بالا می برد.

برای انجام هر گونه تبلیغات اینترنتی و دریافت بک لینک با نازل ترین قیمت براحتی با تماس با شماره 09368551691 میتوانید از خدمات ارزنده این گروه استفاده کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۵
سیاوش پیری

هزینه های ساخت سوله بر اساس وزن سازه ساخته شده بر حسب کیلوگرم محاسبه می شود. وزن سوله ها بر اساس دهانه، ارتفاع کنار سوله، تناژ جرثقیل سقفی (در صورت وجود) ، محل احداث سوله از لحاظ آب و هوایی ( مقدار برف و شدت باد) و عوامل دیگر متفاوت هستند.

عامل مهم دیگر در هزینه ساخت سوله ، تخصص و تجربه محاسبه کننده در طراحی و تهیه نقشه است که گاها تا بیشتر از 100% در وزن سوله تاثیر گذار می شود. این موضوع بدین معنی است که زمانی با یک سوله با ابعاد مشخص با دو نقشه متفاوت از لحاظ وزنی تا بیشتر از 2 برابر با هم اختلاف وزن ( و لذا اختلاف هزینه ) دارند و به عبارت دیگر در صورت طراحی بهینه  با هزینه ساخت یک سوله می توان 2 سوله ساخت.

هزینه ساخت فونداسیون سوله بر اساس تناژ میلگرد و حجم بتن محاسبه می شود که دوباره ارتباط مستقیم با نقشه طراحی شده پیدا می کند و گاها تا بیشتر از 3 برابر در نقشه های مختلف متفاوت است.

هزینه اجرای پوشش سقف بر اساس نوع پوشش و کیفیت مصالح آن بر حسب متر مربع زیر بنا متفاوت است.

معمولا جهت پوشش سقف از یک لایه ورق گالوانیزه ، یک لایه پشم شیشه و یک لایه توری مرغی و یا مصالح مشابه استفاده می شود که بسته به کیفیت مصالح مصرفی هزینه آن متغیر است.

جهت پوشش پیرامون سوله از یک یا چند مورد از مصالح زیر استفاده می شود:

دیوار آجری دو طرف نما ، دیوار بلوکی ، ورق رنگی ، ساندویچ پانل و مصالح دیگر که هزینه هر کدام بر اساس سطح دیوار چینی محاسبه می شود.

معمولا جهت کفسازی از بتن استفاده می شود که بسته به ضخامت و مقاومت آن هزینه بدست می آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۳
سیاوش پیری

انواع خدمات وبلاگ نویسی و تبلیغات اینترنتی با بهینه ترین محتوی و بک لینک مناسب با کلمه کلیدی شما در گروه تبلیغاتی وبرو

برای کسب اطلاعات کامل در مورد چگونگی کار وبلاگ ها با شماره 09368551691 تماس بگیرید و کسب اطلاعات کامل درباره دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در حوزه دیجیتال از سایت شایگان دیدن کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۹
سیاوش پیری

سوله ها سازه های فلزی هستند که اخیرا کاربرد بسیاری در ساخت کارخانه ها ، سالن های ورزشی ، انبار ها و فروشگاه ها دارند. در ساخت سوله سازه هایی با سقف شیبدار و دهانه هایی بزرگ ساخته می شوند. طراحی سوله ها توسط متخصصان و مهندسان سوله سازی و با استفاده از محاسبات دقیق و مهندسی انجام می شود. فاکتور های مهم زیادی ( بارگزاری ها ، جرثقیل ، ارتفاع سوله و … ) در فرایند ساخت باید رعایت شود تا سازه در برابر حوادث طبیعی مقاوم و پایدار باشد. بی توجهی به هریک از موارد ممکن است باعث خسارات بزرگ و غیر قابل جبرانی در سازه شود. کار سوله سازی معمولا برای ساختمان های صنعتی انجام می شود از این رو رعایت اصول استحکامی در آن بسیار مهم است. این سازه ها در کارخانه های سوله سازی ساخته و سپس به محل اجرا حمل و نصب می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۵
سیاوش پیری

در اسکلت فلزی جوشی برخی قطعات از سازه ها بسیار راحت تر از نوع پیچ و مهره ای اتصال داده می شوند و نیاز به مصالح زیاد هم ندارند. در اسکلت نوع پیچ و مهره ای برای اتصالات گاهی نیاز به طراحی های پیچیده و حساس است که این موضوع در کارخانه کمی زمان بر و دشوار تر نسبت به جوش است. البته نمی توان منکر شد که اسکلت فلزی نوع پیچ  و مهره از اسکلت فلزی جوشی مقاومت بیشتری دارد و چون در کارخانه ساخته می شود، در محل اجرا سرعت آن ها بالاتر است ولی استفاده از این نوع اتصالات برای هر اسکلتی پیشنهاد نمی شود بطوریکه در کشور های اروپایی هم برای سازه های سبک تر و متراژ پایین سعی می کنند از اتصالات جوشی استفاده کنند چون زمان زیادی برای اجرا نمی خواهد و جوشکاری آن هم اسان تر از طراحی پیچ و مهره برای هر بخش آن است. برای ساخت اسکلت فلزی جوشی جوشکار هایی بسیار ماهر باید مورد استفاده قرار گیرند  و نظارت به کنترل جوشکاری باید بطور مداوم انجام شود؛ هم قبل ، هم در حین جوشکاری و هم پس از اتمام آن. جوش بسیار حساس است و اگر درست انجام نشود باعث می شود با حرارت ها ، رطوبت ها ویا عوامل بیرونی دیگر از هم باز می شود. گروه ناظران سازه با بکار گیری افرادی با مدرک بین المللی و با سابقه در قسمت نظارت جوش اقدام به خدمت رسانی می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۲
سیاوش پیری

در اسکلت های پیچ و مهره ای با ساخت اتصالات تیر به ستون در کارخانه و فقط پیچ کردن سازه های از پیش آماده شده در محل اجرا، علاوه بر اینکه کیفیت ساخت اسکلت فلزی را بالا می برد، اجرای پروژه هم با سرعت بسیار بالا تری انجام می شود. در محل هایی که شرایط اجرا در آن سخت باشد، استفاده از اسکلت های جوشی بسیار پر دردسر و نیاز به زمان زیادی دارد. به علاوه نصب این نوع اتصالات بسیار دست و پا گیر تر از نوع پیچ و مهره ای آن ها است و این باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه ها و سد معبر می شود؛ البته نه اینکه در اسکلت های پیچ و مهره ای این مشکل وجود ندارد ولی زمان اجرای پروژه در آن ها بسیار کمتر است. اسکلت فلزی پیچ و مهره ای علاوه بر موارد بالا باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود چون دیگر نیازی به هزینه های زیاد جرثقیل ندارد و هزینه ی تولید و نصب آن هم نسبت به نوع جوشی آن پایین تر است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۱
سیاوش پیری

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روشی نوینی برای ساخت سوله ارائه شده است که در این بازار ساخت ساز سریع و کم هزینه بازده بهتری خواهند داشت. امروزه با استفاده از دستگاه های مدرنی همچون UBM و KSPAN ضد زلزله بوده و در برابر عوامل خارجی مثل باد های شدید هم از مقاومت بالایی برخوردار هستند. طرز کار این دستگاه ها به این شکل است که ورق های آهنی وارد دستگاه می شوند و پس از عبور از چند غلتک به شکلی بهینه و فرم یافته از آن خارج می گردد و جالب این است که این دستگاه ها قابلیت این را دارند که بر اساس دهانه سوله تنظیم شوند. مرحله بعد دوخته شدن ورق های آماده به یکدیگر توسط ماشین سیمر است که کار این دستگاه موجب می شود دیگر نیاز به جوشکاری در این نوع سازه ها نباشد و همچنین این عملیات در ساخت سوله قدرت و استحکام سازه را بسیار افزایش می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۶
سیاوش پیری

گروه وبلاگ نویسی وبرو ارائه دهنده خدمات بک لینک دهی و تبادل لینک است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که بک لینک و تبادل لینک برای  چه منظور استفاده می شود!!؟؟

اگر کمی اطلاعات در باره سئو ( بهینه سازی سایت برای  موتور هایی جست و جو ) داشته باشید، حتما می دانید که این عملیات شامل کار ها و ترفند هایی است که در طراحی سایت انجام می شود و سئو آن پیج نام دارد؛ و عملیات هایی که خارج از طراحی سایت است و به میزان محبوبیت سایت در کل فضای اینترنت بستگی دارد؛ که به آن سئو آف پیج گفته می شود.

سئو آن پیج تقریبا در تمامی سایت هایی که امروزه طراحی می شوند رعایت می شود و کمتر طراح وبی پیدا می شود از این اصول و قواعد غافل باشد؛ به همین دلیل اخیرا سئو آف پیج که همان محبوبیت سایت در فضای وب است، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این محبوبیت را  گوگل توسط لینک هایی که از وبلاگ ها و سایت های دیگر به سایت داده شده شناسایی می کند و به این لینک هایی که به سایت داده می شود بک لینک گفته می شود؛ بک لینک ها نشان دهنده ی این هستند که درباره محتوی آن سایت در اینجا صحبت شده و بهترین نوع آن ها به شکلی است که با کلمه کلیدی سایت به آن بک لینک داده شود.

گروه وبرو با در اختیار داشتن چندین وبسایت و وبلاگ ارائه دهنده این نوع خدمات به بهترین شکل به توسعه دهندگان وب در سراسر ایران است.

شرکت شایگان مفتخر است با در اختیار داشتن پکیجی کامل برای سئو و تبلیغات دیجیتال خدمات و آموزش هایی ارزنده در این حوزه به شما تقدیم کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۰
سیاوش پیری

برای ساخت سوله از پی تا کلید ، ابتدا مهندسان ما زمین محل اجرا پروژه را از مشتریان و کارفرمایان تحویل می گیرند و بر اساس خواست و سلیقه ی ایشان شروع به انجام مراحل طراحی می کنند. طراحی نقشه سوله با استفاده از نرم افزاار های پیشرفته ی مهندسی (Xsteel, Archicad) انجام می شود که نتیجه ی آن همگام بودن با استاندارد های روز سوله سازی است و بعد از آن هزینه ی ساخت سوله و زمانبندی آن دقیقا ساخت آن برآورد می شود.

مرحله اول در این فرآیند تهیه آهن آلات و جوش کاری است که ورقه های آهنی از پیش تهیه شده بر اساس نقشه های ساخت و اجرا، برش خورده و سوراخکاری می شوند. این عمل با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات برشی و پانچی صورت می گیرد. بعد از برشکاری ورقه های آهن، کار جوشکاری درز های آن انجام می شود و آماده ی رنگ آمیزی می شود. رنگ آمیزی سوله آخرین مرحله ساخت آن در کارخانه است که رنگ ها و لایه های آن توسط کارفرما انجام می شود. همزمان با ساخت سوله در کارخانه ، زمین محل اجرا پروژه آماده ی پیاده سازی می شود که مراحل آن خاکبرداری، تراز کردن زمین، آرماتور بندی و بتن ریزی است و در انتهای آن فندانسیون اجرا می شود. در ضمن اگر کاربر نیاز به استفاده از تجهیزاتی در سوله داشته باشد، در این مرحله این تجهیزات در سوله نصب می گردد.

پس از آن زمان اجرای عملیات های پوشش سقف ، دیوار چینی و کفسازی سوله است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۲
سیاوش پیری

اگر مدت زمانی را با هیوندای سانتافه اسپرت 2015 سپری کنید، متوجه خواهید شد که ویژگی‌های بسیاری در این کراس‌اوور SUV کوچک وجود دارد که خریداران را به سوی خود جلب می‌کند. اگرچه این خودرو نسخه کوچک سانتافه هفت سرنشین است، اما باز هم فضای بسیار مناسبی را در اختیار سرنشینان بزرگسال قرار می‌دهد و تست تصادف صورت گرفته برای آن نیز، رتبه خوبی را برای کراس‌اوور SUV کره‌ای به ارمغان آورده است.

کمپانی هیوندای اعتبار خود را خدشه‌دار نکرده و با استفاده از مواد باکیفیت و تجهیزات استاندارد و سفارشی لوکس، خریداران را راضی نگه داشته است. نقطه ضعف اصلی اسپرت پیشرانه‌های مورد استفاده در آن است؛ برای مثال، پیشرانه چهار سیلندر مجهز به سیستم چهار چرخ محرک، در سیکل ترکیبی مصرف سوختی در حدود 13 لیتر دارد که تقریبا معادل کراس‌اوورهای بزرگ‌تر است و با رقبای خود همخوانی ندارد. همچنین، شتاب پیشرانه چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر این خودرو آن‌طور که انتظار می‌رود، نیست.

در این کلاس، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به مدل‌های 2015 فورد Escape و مزدا CX-5 اشاره کرد که به خاطر هندلینگ مناسب، طراحی داخلی زیبا و تجهیزات سفارشی پیشرفته خود زبانزد خاص و عام هستند. مدل 2015 هوندا CR-V که به لطف تغییرات بیشمار از فروش بسیار خوبی برخوردار است و همچنین، تویوتا RAV4 از دیگر رقبای سانتافه اسپرت به شمار می‌روند. اگرچه مصرف سوخت رقبا بسیار کمتر از این کراس‌اوور SUV کوچک است، اما اسپرت نیز ویژگی‌هایی دارد که آن را به گزینه‌ای مناسب در این کلاس تبدیل می‌کند.

هیوندای سانتافه اسپرت 2015 یک کراس‌اوور SUV کوچک است که در دو تیپ پایه و 2.0T عرضه می‌شود. تجهیزات استاندارد تیپ پایه این کره‌ای عبارتند از: رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی، بادشکن عقب، سیستم هشدار نقاط کور بر روی آینه جانبی سمت راننده، چراغ‌های حرکت در روز LED، شیشه‌های عقب دودی، آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، کروز کنترل، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع، فرمان تلسکوپی با قابلیت بالا و پایین شدن، صندلی عقب تاشو به نسبت 40/20/40، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو و CD Player، رادیو ماهواره‌ای، رابط USB/iPod، و ورودی صوتی کمکی.

با سفارش پکیج Popular Equipment می‌توانید از تجهیزاتی چون چراغ‌های جلوی خودکار، مه‌شکن، ریل باربند، برف پاک‌کن یخ‌زدا، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن، نمایشگر لمسی 4.3 اینچی، دوربین دید عقب، سیستم Blue Link هیوندای، و صندلی راننده برقی قابل تنظیم در هشت حالت بهره‌مند شوید.

به منظور استفاده از تجهیزات پکیج Premium باید ابتدا پکیج Popular Equipment را سفارش دهید و پس از آن می‌توانید از دسترسی و استارت بدون کلید، تودوزی چرم، روکش چرمی فرمان، صندلی سرنشین جلو برقی قابل تنظیم در چهار حالت، صندلی عقب تاشو به نسبت 40/60 (با چفت‌های تاشو درون صندوق)، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه‌ای، صفحه کیلومتر جدید، نمایشگر رنگی کامپیوتر سفری، آینه الکتروکرومیک، آفتابگیرهای دستی شیشه عقب، سیستم هشدار نقاط کور به همراه هشدار ترافیک عقب و راهنمای تعویض خط استفاده کنید.

سنسورهای پارک عقب، سانروف پانوراما، صندوق پران برقی، رکاب‌های جانبی فلزی، فرمان مجهز به گرمکن، حافظه تنظیمات صندلی راننده، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه و صندلی عقب مجهز به گرمکن، نمایشگر لمسی 8 اینچی، GPS و سیستم صوتی Dimension مجهز به 10 بلندگو از جمله تجهیزات پکیج Technology هستند که البته نصب آنها مستلزم سفارش پکیج Premium می‌باشد. در تیپ 2.0T علاوه بر تجهیزات دو پکیج Popular Equipment و Premium، شاهد حضور پیشرانه قوی‌تر مجهز به توربوشارژر، رینگ‌های 18 اینچی، و صندوق پران برقی خواهید بود.

با سفارش پکیج Ultimate برای این خودرو می‌توانید از بیشتر تجهیزات پکیج Technology به همراه رینگ‌های 19 اینچی، چراغ‌های جلوی زنون، چراغ‌های عقب LED و سیستم صوتی Infinity مجهز به 12 بلندگو و صدای فراگیر استفاده کنید.

پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری با تامین قدرتی معادل 190 اسب‌بخار و گشتاوری در حدود 245 نیوتن‌متر، تیپ پایه هیوندای سانتافه اسپرت 2015 را به پیش می‌راند. گفتنی است، این خودرو در حالت استاندارد به صورت دیفرانسیل جلو و در صورت تمایل با سیستم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. تنها گیربکس موجود برای آن نیز، گیربکس شش سرعته اتوماتیک می‌باشد.

موسسه EPA مصرف سوخت این کراس‌اوور SUV کوچک را حدود 11.9 لیتر در سیکل ترکیبی (3.7 لیتر در شهر و 10.14 لیتر در بزرگراه) برای مدل دیفرانسیل جلو و 13.03 لیتر در سیکل ترکیبی (14.4 لیتر در شهر و 10.95 لیتر در بزرگراه) برای مدل مجهز به سیستم چهارچرخ محرک عنوان کرده است که از حد متوسط این کلاس، کمی کمتر می‌باشند.

سانتافه اسپرت 2.0T از یک پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می‌برد که قدرتی معادل 264 اسب‌بخار و گشتاوری در حدود 365 نیوتن‌متر در اختیار آن قرار می‌دهد. مصرف سوخت این تیپ در حالت دیفرانسیل جلو حدود 12.44 لیتر در سیکل ترکیبی (14.4 لیتر در شهر و 10.14 لیتر در بزرگراه) و در صورت استفاده از سیستم چهارچرخ محرک حدود 13.03 لیتر در سیکل ترکیبی (15.21 لیتر در شهر و 11.4 لیتر در بزرگراه) برآورد شده است.

گفتنی است، مصرف سوخت تیپ دیفرانسیل جلو 2.0T Ultimate با رینگ‌های 19 اینچی در بزرگراه حدود 10.5 لیتر ارزیابی شده است. سانتافه اسپرت 2.0T مجهز به سیستم چهارچرخ محرک توانست طی 8.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد که برای خودرویی با موتور ارتقایافته در این کلاس کمی کند می‌باشد.

کمپانی سازنده با استفاده از ترمزهای دیسکی ضدقفل، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای جانبی برای صندلی‌های جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای زانویی راننده، محافظ سر فعال برای صندلی‌های جلو، و کنترل در سربالایی و سراشیبی به صورت استاندارد، ایمنی هیوندای سانتافه اسپرت 2015 را تامین کرده است.

گفتنی است، دوربین دید عقب و سیستم هشدار نقاط کور مجهز به هشدار ترافیک عقب در تیپ پایه این کراس‌اوور SUV به صورت سفارشی و در تیپ 2.0T به صورت استاندارد در اختیار خریدار قرار می‌گیرند. در سیستم هشدار نقاط کور سیستمی وجود دارد که سرعت خودروهایی که به شما نزدیک می‌شوند را ارزیابی می‌کند و در صورت زیاد بودن سرعت، به شما هشدار می‌دهد.

سیستم کنترل از راه دور Blue Link هیوندای که خدماتی چون کمک‌های جاده‌ای، تماس اضطراری، قفل درب‌ها از راه دور، هشدار سرعت و Geo-Fencing را در اختیار شما قرار می‌دهد، از دیگر تجهیزاتی است که در تیپ پایه اسپرت به صورت سفارشی و در تیپ 2.0T به صورت استاندارد عرضه می‌شود. در تست تصادف انجام شده، این خودروی کره‌ای توانست در مجموع پنج ستاره ایمنی را از آن خود کند. موسسه ایمنی بزرگراه‌ها نیز، بالاترین رتبه یعنی “خوب” را به سانتافه اسپرت 2015 برای برخورد از جلو، بغل و مقاومت سقف اعطا کرده است. گفتنی است، طراحی صندلی‌ها و پشت‌سری‌ها نیز، از نظر محافظت از گردن هنگام ضربه از پشت، رتبه “خوب” را کسب کرده است. در تست ترمز صورت گرفته، سانتافه اسپرت 2.0T AWD موفق شد پس از طی حدود 39 متر متوقف شود که کمی بیشتر از حد متوسط این کلاس است.

هیوندای سانتافه اسپرت 2015 یکی از زیباترین کابین‌های این کلاس را به خود اختصاص داده است. کیفیت خوب مواد مورد استفاده، داشبورد خوش‌ترکیب، و حس جادار بودن از جمله نقاط مثبت طراحی داخلی این خودرو به شمار می‌روند.

طراحی منوهای نمایشگر لمسی ساده بوده و کار با آنها بسیار آسان است. صندلی‌های جلو بسیار راحت بوده و فضای مناسبی را در اختیار سرنشینان قدبلند قرار می‌دهند؛ سرنشینان صندلی عقب نیز، از فضای سر و پای مناسبی برخوردارند.

ظرفیت صندوق بار برای خریداران این کلاس از اهمیت بسیاری برخوردار است و سانتافه اسپرت صندوقی به حجم 1,002 لیتر را در اختیار دوستداران خود قرار می‌دهد؛ لازم به ذکر است، با تا کردن صندلی عقب این مقدار به 2,025 لیتر افزایش می‌یابد که از این لحاظ با هوندا CR-V و تویوتا RAV4 برابری می‌کند.

هنگام رانندگی با هیوندای سانتافه اسپرت 2015 کاملا تحت تاثیر رانندگی نرم و روان و کابین ساکت و آرام آن قرار می‌گیرید. به لطف اصلاح سیستم فرمان در مدل 2015، این خودرو در جاده‌های بادگیر نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. با وجود ستون‌های عقب قطور و شیشه‌های جانبی کوچک، دید عقب این کره‌ای شاسی‌بلند چندان خوب نبوده و به همین دلیل دوربین دید عقب یکی از تجهیزاتی است که حتما باید از آن استفاده کنید.

علی‌رغم شتاب ناامیدکننده 8.1 ثانیه‌ای، 2.0T از قدرت مناسب و رضایت‌بخشی برخوردار است. اگرچه تعویض دنده با گیربکس اتوماتیک کمی با تاخیر انجام می‌شود، اما این عمل به قدری نرم و روان صورت می‌گیرد که بسیاری از رانندگان اهمیتی به آن نمی‌دهند. پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری با ارائه عملکردی مشابه CR-V و RAV4 به نوبه خود بسیار خوب و پرقدرت است. با در نظر گرفتن مصرف سوخت بیشتر این پیشرانه نسبت به 2.0T، به شما پیشنهاد می‌دهیم اگر بودجه کافی دارید، تیپ پیشرفته‌تر را سفارش دهید.

اتو استایل و اطلس رنت کار ارائه دهنده خدمات کرایه و اجاره خودرو سانتافه در تهران و کرج می باشد که برای امتحان این خودرو میتوانید از خدمات این موسسه استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۱۸
سیاوش پیری