وبلاگ نویسی

آخرین اخبار سایت ها

وبلاگ نویسی

آخرین اخبار سایت ها

وبرو یک نگاه جدید به لینک سازی و تبلیغات است. اگر می خواهید در ۵۰ وبلاگ با آتوریتی بالا مطالب سایتتان انتشار داده شود و از آنها به سایت شما لینک داشته باشید می توانید توسط وبرو این کار را انجام دهید. وبرو خدمات نوین وبلاگنویسی و نویسندگی سایت. با ما بهترین بک لینک ها را دریافت کنید.

بایگانی

ساخت سوله های جدید

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روشی نوینی برای ساخت سوله ارائه شده است که در این بازار ساخت ساز سریع و کم هزینه بازده بهتری خواهند داشت. امروزه با استفاده از دستگاه های مدرنی همچون UBM و KSPAN ضد زلزله بوده و در برابر عوامل خارجی مثل باد های شدید هم از مقاومت بالایی برخوردار هستند. طرز کار این دستگاه ها به این شکل است که ورق های آهنی وارد دستگاه می شوند و پس از عبور از چند غلتک به شکلی بهینه و فرم یافته از آن خارج می گردد و جالب این است که این دستگاه ها قابلیت این را دارند که بر اساس دهانه سوله تنظیم شوند. مرحله بعد دوخته شدن ورق های آماده به یکدیگر توسط ماشین سیمر است که کار این دستگاه موجب می شود دیگر نیاز به جوشکاری در این نوع سازه ها نباشد و همچنین این عملیات در ساخت سوله قدرت و استحکام سازه را بسیار افزایش می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
سیاوش پیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی