وبلاگ نویسی

آخرین اخبار سایت ها

وبلاگ نویسی

آخرین اخبار سایت ها

وبرو یک نگاه جدید به لینک سازی و تبلیغات است. اگر می خواهید در ۵۰ وبلاگ با آتوریتی بالا مطالب سایتتان انتشار داده شود و از آنها به سایت شما لینک داشته باشید می توانید توسط وبرو این کار را انجام دهید. وبرو خدمات نوین وبلاگنویسی و نویسندگی سایت. با ما بهترین بک لینک ها را دریافت کنید.

بایگانی

اجاره اتوبوس

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ق.ظ

رنت باس با افتخار ارائه دهنده تمامی سرویس های دربستی، اجاره اتوبوس و ایاب زهاب از به تمامی نقاط کشور است. این کمپانی با بکارگیری کادری مجرب و خودروهایی مدرن و سرحال آماده خدمت رسانی در خصوص اجاره خودرو های اتوبوس ، مینی بوس و ون بصورت شبانه روزی میباشد. اتوبوس های دربستی این کمپانی شامل اسکانیا 25 نفره vip با فول امکانات برای مشتریانی که میل به ترانسفرهای یک طرفه و امکانات رفاهی کامل دارند؛ اتوبوس اسکانیا درجه یک 44 نفره برای مسافران تعداد بالا با امکانات سیستم صوتی تصویری حرفه ای، قهوه جوش، آب سرد کن کولر و دیگر امکانات مورد انتظار از یک خودرو مسافربری ایده آل. در صورتی تعداد مسافر های شما کمتر از 25 نفر است، خودرو میدل باس دربستی ویژه برای اجاره پیشنهاد می شود. ون ها هم در دو نوع تویوتا و فیات هستند که در نوع خود از بهترین و مدرن ترین خودرو ها برای اجاره در نظر گرفته شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 24 ساعته رنت باس تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
سیاوش پیری

اجاره اتوبوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی