وبلاگ نویسی

آخرین اخبار سایت ها

وبلاگ نویسی

آخرین اخبار سایت ها

وبرو یک نگاه جدید به لینک سازی و تبلیغات است. اگر می خواهید در ۵۰ وبلاگ با آتوریتی بالا مطالب سایتتان انتشار داده شود و از آنها به سایت شما لینک داشته باشید می توانید توسط وبرو این کار را انجام دهید. وبرو خدمات نوین وبلاگنویسی و نویسندگی سایت. با ما بهترین بک لینک ها را دریافت کنید.

بایگانی

هوشمند سازی ساختمان در حال ساخت

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۵۸ ب.ظ

هزینه هوشمند سازی ساختمان در حال ساخت

بهترین حالت برای اجرا و پیاده سازی سیستم هوشمند ، ساختمان های در حال ساخت میباشد که نقشه برق ساختمان با همکاری عوامل فنی و تاسیسات ساختمان تهیه شده و پلان جانمایی تجهیزات هوشمند با همکاری مهندسین معمار رسم میگردد.در ساختمان در حال ساخت به علت باز بودن دست معماران و دکوراتورها میتوان بهترین جانمایی را برای واسط های کاربری یا صفحه کلیدهای لمسی و دیجیتالی ، سنسورهای حرکتی و سیستم صوتی انجام داد.بهتر است جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه موارد فوق پس از اجرای تاسیسات ساختمان و قبل از نازک کاری صورت پذیرد تغییرات و شخصی سازی با توجه به سلیقه های متفاوت در این حالت براحتی امکان پذیر است و نتیجه کار بسیار مطلوب و دقیق خواهد بود.به طور مثال به علت بزرگ بودن تابلو برق هوشمند نسبت به تابلوهای مرسوم با یک طراحی زیبا و دکوراتیو میتوان یک تابلو برق شکیل از جنس چوب تهیه کرده و در کنار کتابخانه یا ویترین و … در جای مناسبی از منزل قرار داد.

با برنامه ریزی دقیق و همکاری مناسب با سایر مندسین ساختمان و به علت عدم نیاز به تخریب هزینه هوشمند سازی ساختمان در حال ساخت بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و پیشنهاد اکثر مشاورین و مجریان هوشمند سازی پیاده سازی سیستم هوشنمد در هنگام ساخت میباشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
سیاوش پیری

نظرات  (۲)

سلام. فکر میکنم یه جورایی با هم همکار هستیم چون من هم در حوزه هوشمند سازی ساختمان عالیت دارم. مطلبتون مفید بود. تو کدوم شهر فعالیت دارید؟
۰۹ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۱۹ خانه هوشمند

بله کاملا درسته .سایر روش های هوشمند سازی هم محدودیت داره و هم بعضا هزینه ی بیشتری داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی